Nu vill jag ha förslag!

L

Linnzan

Allt i lime är välkommet!!!! Bilder= ja tack!
Tänkte skaffa limegrön utrustning till min dam. Nu vill jag veta vad ni hittat för limeiga snygga saker!! Benskydd är beställda :)

Sv: Nu vill jag ha förslag!

limemedringar_241x150.jpg

Inte något till hästen, men det är lime! ;)

jag har kikat på dom där.. men de var mer oliv tyckte jag.. eller så är det bilden som missvisar..

ÅH!!!! har spenderat timmar där o dregglat i dag... :)

Det tycker jag också! Även om jag själv föredrar att vara lite diskret, älskar dock att andra är färggranna. Blir avundsjuk och bestämmer mig för att nu banne mig ska jag då köpa ett par färgade skydd med matchande pad osv., men det slutar med att jag sitter hemma med allt i svart och brunt. Tråkigt, ja :angel: Men samtidigt lättmatchat!

ja där har jag handlat lite andra coola saker.. men inte i lime

Med stallbandage i samma :)

Köpte precis den här på ebay, den borde väl räknas som lime grön?

shirt_153a.jpg

Grrrrr......... den där har jag oxå bjudit på :devil:.

Du får gärna pm mig sedan och säga hur du tyckte det funkade med frakten. Hon har massa panggrejer där, men har inte vågat gå upp allt för mycket i pris (ca 100dollar) och därmed tyvärr inte vunnit, för man vet ju aldrig vad som händer.

Ha ha, oj då, får väl hoppas att det inte var exact samma skjorta vi bjöd på då, dom har ju många av samma sort!
Jag kan ju lika gärna skriva här hur det funkade så får alla ta del...
Jag har köpt från dom tidigare och det har funkat jättebra, frakten är bara $14 för en skjorta, vet inte vad det kostar för fler. Just den här blev faktiskt inte så dyr $85 totalt med frakt och allt. Inga paket har ännu så länge inte fastnat i tullen, men man vet ju aldrig det kan ju hända.
Så lycka till nästa gång du bjuder, men vi får väl hoppas att vi inte blir konkurrenter :devil:

Tack så mycket! Det ska bli spännande att se hur den ser ut i verkligheten och om man vågar visa sig i den på tävling :D.

Vill du pma mig om vilken säljare det är? Snälla... :D

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 766
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 235
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025