Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha okej. Men då var det kanske så att försökringsbolaget inte betalade om man ville kolla mot Borelia och Elicias? För då har vi nog inte tagit prov på det. Men jag ska kolla upp både om vi har kollat ryggen(Om den är röntgad) och om vi har tagit prov mot B o E.
men här blir jag lite irreterad faktiskt, en vettig masör och kiropraktor skall inte, (om det inte av vetrinär inråan förstås) behandla en halt häst!
Det är stor skillnad om det är en häst som är knackig eller en häst som faktiskt det är problem med tex gaffelbandet.
hitta orsaken, och visst orskaen kan sitta så att en kriopraktor sklal lösa det hela, men då på vetrinärs inrådan.
dem flesta försäkringar tar inte massör eller kiropraktor.
Jag som massör själv skulle aldrig kläcka ur mig en sådan sak.
Om det inte går göra något annat från vetrinärens sida, eller på vetrinäresn inrådan, endast då skulle jag ställe mig och massera en sådan här värdefull häst som är pass "så" skadad. Framförllat kriopraktor som rättare till saker och ting- gör han minsta fel så är det inte roligt alls.
Och som sagt de flesta försäkringar håller inte för kiropraktor och massör, akupunktur mm.
Provet kostade typ 700 kr och behandlingen 200 kr (nått pulver från tyskland som man gav i maten i 30 dagar).