Nu smäller det...

Raven_

Trådstartare
Bokstavligt talat. Var precis ute på balkongen och hör att det smäller, kikar ut och ser att det smälls raketer för fullt. Blir så jävla förbannad :mad: Förbi går en ung kille med en irländsk varghund, hunden är livrädd och vill bara hem, det smäller som fan. Killen börjar skrika o gorma på hunden och smäller till honom i sidan :o Bra hundägare............ Jag blev spritt språngande galen. Stackars hund.

Nog om det. Får man ringa till polisen när folk smäller raketer? Det är ju ett tag kvar till nyår.
 
Sv: Nu smäller det...

Ja, det får man.

Sholeh, evigt tacksam att hunden inte är skotträdd.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 188
Senast: Sel
·
Övr. Hund Förra vintern (efter nyår fast det var fortfarande is) så kastade några killar typ en smällare fast det lät mer som en liten bomb rättså...
Svar
4
· Visningar
679
Övr. Hund Nu behöver jag er hjälp. Jag vet inte hur jag ska agera/bemöta en viss typ av människor. Jag misstänker att de flesta hundägare stött på...
Svar
18
· Visningar
2 448
Senast: bigganl
·
Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
5 166
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp