Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

C

concierge

Nu är det såhär, att jag har alldeles nyss beställt Majoras Mask ! :D :D Jag är såå lycklig att jag äntligen beställt det (senast torsdag skulle det komma:banana: ), har funderat på det i sådär 5 år :angel: men nu blev det av :idea:

Är det någon här på buke som har det? Har hört att det ska vara sämre än Zelda ocarina of time, men jag kunde inte låte bli att beställa den andra varianten ändå. :D Men om någon har det så berätta gärna lite om hur det är!

Aja jag kanska är värsta idioten som fortfarande spelar tv-spel..:angel: :D haha
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

MIn kompis har de. HOn säger att det är jättebra :)
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

Åh, vad roligt att hon tycker det :D hihi
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

tycker att det är det bästa av dom :D

funderar på att köpa det, har redan lånat det 2 ggr och nästan klarat det

nån som vet om/var man kan köpa det till gamecube?


oj... lite gammal tråd kanske... men det är inte så farligt, bara 1½ månad
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

Jag har inte spelat Majoras Mask, bara Ocarina of Time och tidigare spel. Men lite zelda är ju aldrig fel:)
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

absolut inte

men sen min pappa spelade och misslyckades säger han att det är ett skitspel :( :smirk:

får väl köpa hela paketet då... det verkar inte finnas nåt annat majora's mask till gamecube...
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

Jag tyckte inte om det, alldeles för stressande med tiden :crazy:
Annars älskar jag Zelda-spelen! :love:
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

Finns med på Zelda Collectors Edition, som följde med vissa ex av Zelda Wind Waker och Mario Kart Double Dash. Kan kanske hitta nån skiva begagnat? Kolla in Loadings forum, www.loading.se
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

Fyyyyyyy, vad fuskigt. Önskar oxå att jag hade ospelade Zelda att se fram emot. Nu går jag och väntar på nya som ska komma ngn gg under 2006. :cry: :mad:
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

ZELDA! :love: :love: :love: :love:

Jag har det på collectors edition (stavning?) eftersom jag aldrig ägt ett nintendo 64, det är assvårt! Men roligt ^^ Eftersom OOT är så sönderspelat så är det roligare. :D
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

På tradera är det jättemånga som säljer collectors edition. De finns säkert på välsorterade spelbutiker också ^^
 
Sv: Nu ska ni få höra vad jag gjort idag!

köpte mitt på tradera, men nu är jag tillbaka till OoT igen :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp