Nu ska jag tävla!

Toya

Trådstartare
Hjääälp! Jag går i bitar, så nervös är jag.... Ska tävla Stormur vår-lätt på lördag, efter att ha ridit hästen i 6 veckor. Sist jag tävlade var -99, på nat. ungdomslagstävlingen, som det hette då... Men nu måste jag ju tävla med vuxna :eek: !!!!

Huvva. Jag som lovade mig själv att se det som en kul grej... det är det ju eg. också, det ska bli kul att komma ut o träffa folk, men herregud... Jag kommer göra bort mig totalt :D

Lite uppbackning, pliis!

Sv: Nu ska jag tävla!

Haha.. ja, det skulle se snyggt ut.. springa runt o vinka. Förutom att folk lär undra vad jag gör där öht, då kommer de def. tro att jag är galen!

Min arbetskaamrats dotter skule visst också dit och tävla
Lycka till!!

Weey! Det kommer gå skitbra ju :)
Jag ska övertala Christina att vi ska åka dit och kolla :bump: Pappa är ju på Svartsö nu i helgen, typiskt :mad: Skulle vara så kul o träffa er!

Yyyyyyl! Var ute o red nyss... det gick så himla dåligt! Han bara drar, jag blir tokig... kan inte rida honom på vanligt bett! Så jag kommer nog inte tävla iaf... Känns sådär lagom kul att flänggaloppera runt där.. fy nej!

assa skrev:
Haha.. ja, det skulle se snyggt ut.. springa runt o vinka. Förutom att folk lär undra vad jag gör där öht, då kommer de def. tro att jag är galen!

Vinka när du går ut på banan, sen lär det ju inte bli så svårt att se alltså den som flänggalopperar. :angel:

Nej.. ser ni en häst som ser ut som Dropi (frá Midsitju) och som far runt banan som en galning med en tjej som desperat klamrar sig fast på ryggen, då är det vi :smirk: !

JOOOO, klart ni ska tävla! Och det SKA gå dåligt på genrepet ;) Så vänder det på själva tävlingen! :)

Jaja... får se... För det var verkligen ingenting som funkade, och jag vet ju inte hur han uppför sig på banan, han kanske blir ännu värre!!!

Gud vad jag kommer göra bort mig... Du får komma dit o plocka upp spillrorna!

Jajja! Se det som träning bara! Det är ju första gången (för er som ekipage). Bara ta det luugnt ;)
Förresten så är jag inte så säker på om jag kan komma :cry: :cry: :cry: :( Christina kunde inte... Så nu har vi vi ingen skjuts... Blää! Och Elsa som ska tävla Blossi där också... Jag vill ju seeee.

:mad:

Lycka till, de kommr säkert att gå jätte bra! :)

Det gick uuuuurdåligt!!!
Jag är så himla arg på mig själv för att jag inte lyssnade på magkänslan, vi borde inte ha tävlat. Någonting var klart fel, han tog inte ett enda steg i tölt. Ska sko om honom nu (det var bara 6 v. sen, men han har redan vuxit ur skorna..) skulle ha gjorts innan tävlingen eg. Strök mig från fyr-gången, eftersom det kändes så himla fel, dessutom låg han på så in i -- att jag inte skulle ha kunnat hålla honom... Men men, det gick superbra för mamma, som vann tölten :bump: :bump: så jag har något att vara glad för ändå!!

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 428
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar