Nu kan vi snacka misshandel..........

Sv: Nu kan vi snacka misshandel..........

det går att titta utan att vara medlem tror ja, för jag gör det nu...
vilka vidriga bilder..!

Åter igen bevis för hur intelligent människan är :mad:

usch...

Tänk att en människa kan ha så litet hjärta lr överhuvudtaget något att kunna göra så. :cry:

fy fan vad vidrigt men snälla ståd skaparen DU KUNDE HA FÖRVARNAT oss andra de finns ju såna som e super känsliga mot såre å blod å sånt
fattar inte hur man kan göra så tyvärr har andra länder en helt annan syn på hästar än vad vi har i sverige men visst e de vidrigt

fy fan vad vidrigt men snälla ståd skaparen DU KUNDE HA FÖRVARNAT oss andra de finns ju såna som e super känsliga mot såre å blod å sånt
fattar inte hur man kan göra så tyvärr har andra länder en helt annan syn på hästar än vad vi har i sverige men visst e de vidrigt

Men för att bara kolla på rubriken så kan man nog förutse att det trådskaparen vill visa är hemskt, om man inte tål det så behöver man inte kolla vidare. Tyvärr, så finns det vissa som behandlar det som för mig betyder mest, på det vidrigaste sättet! :(

Det finns även tusen trådar om sådana här filmer. Uppmärksamma dem istället för att göra nya...

Ja fy fasen vad vidrigt,
sökte på italienska sidor och hittade repotage om slakt transporter.
Dessa annonser om att hästar motages för sumbolisk 500kr.De låter väldigt seriöst att dom lovar att rida och hitta nya hem åt dom (Bla Quality horse.) Det är så hemskt har en godvän som lämnade sin travare där och vad hände..? Jo 1 vecka senare hade dom varit nere i Holland och hämtat nya hästar och de varmblod som fanns då när hennes lämnades ca 6 st var borta. Dom fyller alltså transporterna fulla med travare och lämnar dom till andra hästahandlare i holland och får bra bet och köper med sig ridhästar hem. Puh a hemska tanke.
Detta vet vi svart på vitt då hon leta reda på sin häst och resan slutade i Italien tyvärr försent det går jätte mkt varmblod och kallblod dit Genom sverige-danmark-holland-italien.:mad: . Så passa er .Låt er inte bli lurade.

Har sett ännu värre bilder.

Jag har oxå sätt värre men tycker ändå inte att detta ska hända. :mad:
Det är för :devil: att vissa människor är så grymma bara för nöjes eller pengars skull..

allvarligt talat kan inte se på det ,jag blir ledsen mår illa skämms för att vara människa:cry:

men å andra sidan, kan man välja om man vill se detta överhuvudtaget jue... rubriken va ju inte så inbjudande:(

Men för att bara kolla på rubriken så kan man nog förutse att det trådskaparen vill visa är hemskt, om man inte tål det så behöver man inte kolla vidare. Tyvärr, så finns det vissa som behandlar det som för mig betyder mest, på det vidrigaste sättet! :(

Det finns även tusen trådar om sådana här filmer. Uppmärksamma dem istället för att göra nya...

för mig är dom inte nya, MEN du har rätt, anledningen till att jag lägger upp vissa filmer som säkert synts förut är för att jag vill PÅVERKA folk dagligen att vi måste göra något... alla kan göra något.. även om det bara är lite...:banana: men jag förstår vad du tänkte.

ni har alla rätt iof men ändå fasst man e känslig så blir man på nått knepigt vis nyfiken kan säga att jag avbröt filmen efter inte alls för lång tid visst har ja sett mycket värre tyvärr har jag sett "lindrigare" fall i verkligheten om man nu kan säga så inget ja vill tänka tillbaka på

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
495
Senast: Emma-pemma
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 211
Senast: Enya
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag har i dryga året haft en Fitbit Inspire HR och varit rätt nöjd men känner nu att jag vill uppgradera. Hade egentligen velat...
2
Svar
20
· Visningar
1 536
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet