Nu har valpen kommit!

*tove*

Trådstartare
I lördags kom han hem till oss, lilla Douglas :). 10 veckor är han nu. Allt har fungerat kanon än så länge, han har funnit sig hur bra tillrätta som helst! Och Elvis verkar gilla att ha en liten "lillebror".

Självklart måste jag lägga upp några bilder. Tyvärr kunde jag inte ladda upp mer på pixbox nu :(, så ni får nöja er med dom här. Han är snabb som attan och det är full fart hela tiden, så det är inte lätt att få honom på bild :D.

MVH Tove

24262805.jpg

24262794.jpg

Jag tror minsann att det är världens sötaste små tassar och den lilla svansen :love:

24262792.jpg

24262721.jpg

Sv: Nu har valpen kommit!

Haha, jag tror vi klarar oss med de bilderna :D

Vad är det för nåt?

Du tror det? :D. Jag trodde att det inte skulle bli så många.... Kunde inte ladda upp fler på pixbox, så jag missa några av de finaste bilderna.

Tror det är en shih tzu. Men det skulle även kunna vara en gris, en köttbulle eller en basset hound :p

Misstenkte att det var en sån. Jättesöt! Min granne födde upp såna när jag var liten, hade en hel lite flock :D

Misstenkte att det var en sån. Jättesöt! Min granne födde upp såna när jag var liten, hade en hel lite flock :D

:laugh:. Min pojkväns styvmorsa föder upp shih tzu. Och om jag fortsätter besöka henne när hon har valpar hemma så har jag också en liten flock hemma :D. Njae, två får räcka. Bor ju trots allt i lägenhet. Får skaffa fler när de blir hus :D

Nu när jag äntligen "ryckt mig loss" från familjens shih-tzu kennel har jag sagt aldrig mera shih-tzu! men man kan ju inte annat än smälta när man ser en liten valp... :love:

Jag kunde tydligen inte hålla mig borta iaf, för hemma i nya lägenheten vankar nu en av kennelns äldre shih-tzu hanar som jag snodde med mig hem från min morbror... :angel: en gång shih-tzu, alltid shih-tzu?

Helt klart :D om de hade haft kortare päls naturligt, mer "will-to-please" och mindre intryckt näsa hade jag fortfarande haft ett helt gäng :D.

Det vore absolut praktisk om shih tzu var korthåriga. Och finare också tycker jag :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Som nybliven "mamma" så vill man ju visa upp sin lilla bäbis för bukevärlden om och om igen ;). Men det är ju kul att se andra...
2
Svar
34
· Visningar
2 214
Senast: Free_Fall
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka