Nu har mina första två pluttar flyttat...

Solvira

Trådstartare
Det känns lite sorgligt, men samtidigt skönt med två munnar mindre att föda och mindre bajs att plocka upp. :p Jag kommer sakna dem enormt dock, det är första gången jag lämnat ifrån mig kattungar och de var väldigt speciella båda två. :love:

Så nu är det två kvar. Tills nästa lördag, då åker den sista. Sen har vi bara lilla Lady Vashj kvar. :love: :cry:

Men de kommer få fina hem. Och jag kan ju åka och hälsa på dem :)

Sv: Nu har mina första två pluttar flyttat...

Det är riktigt ledsamt när ens kissar ska flytta, trots att det är till goda hem. :(
Som akuthem för runt 15 katter som flyttat hemifrån så gör det lika ont varje gång, men det måste göras ju - annars slutar man som en crazy catlady. :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 849
Senast: Enya
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 386
Senast: Kaching
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 944
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern