Nu har jag varit på utställning..

movi

Trådstartare
och det gick bra tycker jag, ett 1:a pris,ett Hederspris,ett BIR och BIG-3a ! Bilder kan jag lägga upp i morgon,datror är himla seg nu,så ska jag ladda upp u,så är jag färdig imorrn..:eek:

Sv: Nu har jag varit på utställning..

och det gick bra tycker jag, ett 1:a pris,ett Hederspris,ett BIR och BIG-3a ! Bilder kan jag lägga upp i morgon,datror är himla seg nu,så ska jag ladda upp u,så är jag färdig imorrn..:eek:

Grattis vad roligt :)
Var var det någonstans?

Var i Eskilstuna,Eskilstuna lokala kennelklubb

Det är så kul när det går bra ju! Mamma ställde våran flat-tik igår och hon blev 4:a i valpklassen! de trodde vi inte!:d

Vad kul! Var ni på sundbyholm? Jag kollade in även flattarna,då mi dotter ställde sin 2åriga tik!
Om ni var där,vilken var din?
Pratate med en jättetrevlig tjej där med en flatt-valp..

Senast ändrad:

Vad kul:D

Och jag tycker hon är sjukt snygg:love: och då har jag aldrig gillat risensch..... hur det nu stavas.;)

Verkligen roligt när det går så bra:love:

Har sagt det förut och säger det igen, hon är så otroligt fin och jag är jätte kär :love:

Vad kul! Var ni på sundbyholm? Jag kollade in även flattarna,då mi dotter ställde sin 2åriga tik!
Om ni var där,vilken var din?
Pratate med en jättetrevlig tjej där med en flatt-valp..

Jag var I Jälla ridhus i uppsala,de var en inofficiell utst. med bara flattar,lagom att bör ja med!

Det kunde ha varit jag som var den där tjejen!:angel::p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 943
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 135
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Svamp?
  • Uppdateringstråd 31