YlvaG
Trådstartare
Idag bar det av till stockholm för att kolla på ragdolls. Skulle åkt själv men pojkvännen lyckades hinna följa med. Då vårat lokalsinne är lika med noll i sthlm så irrade vi runt ett tag innan vi hittade (läs: frågade och telefonguidade oss fram). Vi kommer in och tre stycken små absolut underbara små silkestussar möter oss. Vart jag kär av bilden på henne så vart jag ännu mer kär när jag såg henne. Och sambon som absolut inte ska ha ragdoll, och absolut ingen hona, ja, han frpågade om vi inte kunde köpa henne tillsammans istället Han var i rena himmelriket. TRE stycken lekkamrater Så efter massor av gosandes och prat med uppfödaren så gick vi och tog ut pengar till tingningen och skrev papper.
Vi ska bli kattägare
Och obligatoriska bilder såklart
Obs: Min kamera är värdelös inomhus, och har ingen bildstabilisator. Och då sambon busade så mycket med dom så att ingen av dom var still en sekund så har jag nog bara tre bilder som jag vågar visa upp för allmänheten. Möt: S*Oldtowns Aini:
Vi ska bli kattägare
Och obligatoriska bilder såklart
Obs: Min kamera är värdelös inomhus, och har ingen bildstabilisator. Och då sambon busade så mycket med dom så att ingen av dom var still en sekund så har jag nog bara tre bilder som jag vågar visa upp för allmänheten. Möt: S*Oldtowns Aini:
Senast ändrad: