Nu har jag lyckats...*film*

Ella-82

Trådstartare
Nu har jag äntligen lyckats att ladda upp en film på nätet. Jag har ju en hel del på datorn så det här är bara början...

Vi kör precision o det blåser nästan storm :crazy: Början är rolig, men sen så är det inte så mycket att se. Detta är en av våra första precisions körningar, så Anton är lite rädd för skyltar o koner, det är därför han har rodeoshow i början av filmen.

http://s194.photobucket.com/albums/z131/Ella-82/?action=view&current=PICT0230.flv
 
Sv: Nu har jag lyckats...*film*

Jäklar vad det blåste!!! Att inte bollarna blåste ner...

Men annars såg det ju trevligt ut, jag kan förstå att han var lite extra hoppig i det vädret. Jättekul att få se! :bow:
 
Sv: Nu har jag lyckats...*film*

Jag var oxå groom på Vartofta förra året :) Vilken tävling var det och vem är det som kör? Fina filmer förresten :)
 
Sv: Nu har jag lyckats...*film*

Jag var oxå groom på Vartofta förra året :) Vilken tävling var det och vem är det som kör? Fina filmer förresten :)

Kul! Vem grooma du åt? Jag har för mig att det var i Augusti vi var där, kan det stämma? Gerti Hylt heter kusken. Vi blev total 1:a!!!
 
Sv: Nu har jag lyckats...*film*

Då va det kanske på DM'et? Har för mig att hon vann det... Jag groomade åt Karin Bondeson, tror vi blev 3:a på DM'et, men vi vann KM'et och jag har blandat ihop vilket som gick när :) Ska du dit nåt i år?
 
Sv: Nu har jag lyckats...*film*

Ja det var på DM:et, det kommer jag ihåg.

Hade gärna åkt dit för jag tycker det är en trevlig tävlingsplats! Men jag får nog vänta tills nästa år (som kusk i alla fall). Det är första säsongen för oss så vi tar det lite lugnt.
 
Sv: Nu har jag lyckats...*film*

Hoppas vi ses där någon gång då, ska ju kanske starta den gamla hingsten vi har hemma i någon lättklass och det är inte otroligt att det blir på Vartofta :)
 

Liknande trådar

Western Kompis filmade lite igår, vad tycker ni om pållen...
Svar
15
· Visningar
1 900
Senast: Tender
·
Övr. Hund Gjorde en film för två år sedan åt våran uppfödare. Det är hundar från Fjällfarmen. Jag älskar att titta på den, blir så glad o varm om...
Svar
14
· Visningar
1 555
Senast: Tibra
·
Western bjuder jag eder härmed! :D Det är Theci som har filmat o klippt ihop denna lilla snutt. :bow: Hoppas det funkar nu då... :cool...
2
Svar
22
· Visningar
2 443
Senast: QiHa
·
Övr. Hund Har gjort en film om vår lilla Jack Russel :love: Ellen f. 1999 Kommentera gärna! :D (Tyvärr blev kvalitén inte så bra :crazy:)
Svar
13
· Visningar
973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp