Nu har jag köpt en..

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 2 652
Åh jisses det var en dyr fontän! :crazy:

Då är det nog bättre att beställa från Guldfisken!Tror min kommer på måndag! :D

Har fått hem min fontän nu och provat den!
Den är precis så fin som den ser ut på bilden, mattan är fin den med. :D
Det låter lite "dropp dropp dropp" om den men kanske inte hörs så bra in i andra rum och sådär. Det är inget HÖGT ljud! :D

:bump:

Hej
Hade du köpt mattan också?
Kan det gå lika bra utan tror du?
Dricker dina katter mer nu.
M vH Mannis

Yes jag köpte mattan också! :)

Mattan är kanonfin men det går nog bra med vilken matta som helst! :D

Mina katter har inte flyttat in än! Haha.. de kommer på måndag!Längtar!!! :love:

Tror de kommer gilla fontänen, vattnet ser ju inbjudande ut t.o.m för mig när det porlar så fint! :D :p
Sen är ju själva fontänen väldigt estetisk tycker jag- riktigt fin!

Den skulle min katt nog älska, vatten direkt rinnande från kranen är ju så gott.

Men som den hönsmatten jag är kan jag inte hjälpa att undra över hur el och vatten så nära varandra går ihop. Ingen risk för eventuella stötar? Någon som vet?

Åååhhhhh !!
Jag letade kvickt upp en på nätet så fort jag fick syn på den här.
Perfekt för min katter!

Tidigare har jag haft en hemmagjord, bestående av en akvariepump i en plastbalja... :crazy:

Men den här ser ju jättefin ut.
Lyckades hitta ett ställe som hade hyfsat pris och som skickar den hit utan att kosta skjortan. :D

Vart beställde du din? Jag vill ha denna mer än något annat just nu ( :)) men postens hutlösa kostnad på 196 kr får mig att tveka. PM:a gärna eftersom man inte får göra reklam här.

/snurpe

Hmm, mja, vet inte om det hjälper att PM:a eftersom jag beställer från Tyskland...

Ska ta en titt på sidan igen och se vad det kostar att få det skickat till Sverige.

De skickar till Sverige oxå, men jag gissar att det inte blir billigare.

Jag har PM:at länken i vilket fall.

Jag har också funderat på stöt risken :crazy:
Visserligen har ju sladden ett gummiskydd en bit, men inte över hela. Sen är sladden ganska lång också så uttaget behöver inte bara nära så att säga. :)

Vad bra att du hittade en billigare där du bor! :D

Rätt fiffigt att du haft en hemmagjord ändå.. ;) Fast den här kanske är liiite tjusigare än plastbaljan? :D

Hoppas kissarna tycker om den! :cool:

Jag tror den här blir mycket tjusigare än baljan... :crazy:

Och katterna kommer garanterat att gilla den. Tror de är någon typ av minitiger, för ibland får man tom sällskap i duschen. :D

Den drivs dessutom på 12 V, dvs lågspänning. Så det är ingen som helst risk för stötar.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
1 035
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka