Nu har jag fölat!

Sv: Nu har jag fölat!

ÅÅh vad söt. Har nästan glömt bort hur fina de är (sonen här är 5,5 månad) så jag måste kolla på våra kort ibland för att påminnas.

Det måste vara ända gången i livet som det är fint att ha byxorna uppe i armhålorna (japp, det hade vi med):love:
 
Sv: Nu har jag fölat!

Men GRATTIS! :bump:
Vilken söt liten bebbe du har fått! :love:
Vad mycket hår hon hade.

Stort grattis återigen och lycka till med den lilla! :bow:
 
Sv: Nu har jag fölat!

Jag bara måste lägga in den här bilden, på storasyster som läser saga för lillasyster:



aldaoidun.jpg
 
Sv: Nu har jag fölat!

Grattis, både hon och storasyster är jättevackra! Fast frisyren var ju bara för underbar... fast man kanske inte tänker på sånt i den åldern, vänta till tonåren :D

STORT GRATTIS!!!
 
Sv: Nu har jag fölat!

Det trodde jag var uppenbart.. Jag kanske var smickrande klädd när vi träffades?
 
Sv: Nu har jag fölat!

Nä de var inget som märktes.
du hade väl typ sådana kläder man har ute i stallet precis som ja hemma.
Dom döljer nog en del!
Lycka till med allt :-)
 

Liknande trådar

T
Gravid - 1år Börjar bli lite nojig nu inför förlossningen och ville höra om ni har några tips till mig. Jag väntar andra barnet, och är beräknad...
2
Svar
26
· Visningar
4 507
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 174
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 025
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år 18/3 fick vi vår andra son, Edvin som är lillebror till Alfred drygt 2 år. Var beräknad 16/3 och var dunderförkyld typ sista veckan...
2
Svar
25
· Visningar
2 023
Senast: fiffigt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp