Nu har jag en äckelhund

movi

Trådstartare
på tork i köket,ja hon får vila en stund,men sen är det bad..
Tog henne med på en ridtur i dag,varför undrar jag nu:eek:
Hon får ju inte badas nu egentligen,ska ju ställas ut på lördag,men jag vet inte om domaren är så förtjust i att ta på torkade slaktprodukter:o
Men det kanske är bra mot pälsen,den kanske blir jättesträv..

Sv: Nu har jag en äckelhund

Hehe, det där lät bekannt :angel:
BC'n som jag hade förut fick följa med ut på ridtur, sprang ut på ett kalhygge och stannade helt plötsligt. Ropade - ingen hund kom. Började ana oråd så jag red raskt dit och då hade hunden hunnit gnida in sig i härligt slaktavfall från älg *spysmiley* Bodde i duchen med henne sen men funderade starkt på trädgårdsslangen för det luktade verkligen :devil:. Krävdes 3 schamponeringar innan hunden var luktfri....

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 120
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31