Nu har jag bestämt mig

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare IvanaIvanFrances
  • Startdatum Startdatum
I

IvanaIvanFrances

Nu har jag velat färdigt och efter kontakt med avelsföreningen i Sverige som jag är medlem i så blir det en :

:love: :love: F R I E S E R :love: :love:

Jag har haft mailkontakt med ordförande i Sverige och hon tar i sin tur kontakt med ordförande i Tyskland och sen börjar letandet.

Jag ska ju inte köpa stoet förrän till våren -sommaren , men man kan alltid planera och drömma (stavas drömma med två m eller ett m?).

Det skall vara ett sto som är Ster samt har haft några föl, hon skall även vara utbildad i dressyr då jag tänker utbilda mig på henne.

Tjoho va glad jag känner mig nu, äntligen har jag bestämt mig. :bump: :bump:

Och imorgon får jag rida lektion igen det skall också bli kul för det leder ju till den dag jag kan rida mítt sto.

elis

Sv: Nu har jag bestämt mig

Lycka till :) Drömma stavas med 2 m och ur drömmen kommer så småningom den nya verkligheten..
Lejonelle

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är nybliven skötare på en häst som är ca 18 år. Är inte med hästen varje dag utan några ggr/vecka. Hon står hos ägaren, men...
Svar
2
· Visningar
1 221
Senast: Magnum
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej Buke, ny medlem här så ha överseende med eventuella missar! ;) Under början av året var jag, min dotter (16 år) och hennes...
17 18 19
Svar
373
· Visningar
90 908
Senast: ameo
·
Avel Hej alla, Jag har ett sto f 2004 från tyskland med hoppstam. Min dotter som rider henne ska i sommar åka till USA ett år. Eftersom...
Svar
1
· Visningar
1 116
Senast: prallan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka