Nu har hon gjort det igen

D

Daarling

Min kanin Lina har rymt...igen.
Fattar inte varför, vantrivs hon så mycket?
Vet inte vad jag ska göra längre. Om hon nu kommer tillbaka/ om jag hittar henne, hur ska jag då göra så att hon inte rymmer??
Hon biter hål på nätet. *suck*

Skriver mer senare om jag hittar henne.
Daarling

Sv: Nu har hon gjort det igen

Köp sk. svettsnät (små fyrkanter) om det är kycklingnät (små sexkanter) du har för kaniner har inga större problem med att tugga hål på kycklingnät men stora problem med sk svettsnät.

Okej. Ska komma ihåg det. Ja det är nog kycklingnät jag har.
Tack så mycket!

jag hade armeringsnät till min då kom hon inte ut=) tror att det är liknande stollan menar

Skulle bara berätta att kaninen är tillbaka i sin bur nu, efter en liten stunds jagande.

Ska åka och köpa nytt nät så fort som möjligt.

Daarling

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
611
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama