Nu har det startat

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Tre dagar över tiden och värkarna :devil: har satt igång.

Är fortfarande hemma, har precis badat efter en sömnlös natt (ej pga värkar). Värkarna satte igång för ca två timmar sedan, de är korta med intensiva, helvete vad ont de gör och detta ska vara den lätta delen *HJÄLP*. Men jag försöker fokusera på att det är vår bebis som vill komma ut, ingen som håller på att mörda mig innifrån....

Har ringt hem sambo från arbetet nu.... så snart...

*ojoj*, vad har jag gett mig in på?
 
Sv: Nu har det startat

Nån som vet hur det har gått för Blixtra? Förhoppningsvis har hon väl sin bebbe hos sej nu. :)
 
Sv: Nu har det startat

Jag e ju lite seg som vanligt... LYCKA TILL!!!

Fast nu e det säkert redan klart så då hoppas jag att allt har gått bra och att vi får se bild på underverket snart:bump: :bump:
 
Sv: Nu har det startat

Inte illa att skriva inlägg efter ett påbörjat värkarbete :D

Hoppas det gick bra!
 
En son..

I lördags kl 10.56 tittade lille William ut, 3150gram och 51cm lång. Tyvärr blev det en tuff förlossning för oss båda två. Så vi blev inlagda på neonatalavd. Nu mår vi dock finfint igen och har fått komma hem. Han är helt uuunderbar och mamma är käär :love: . Förtår inte vad jag varit så rädd för :confused: . Klarade till och med av en svår förlossning.....

Jag var för trång i bäckenet, fick krystvärkar för tidigt och bebis är född med ansiktet uppåt istället för neråt. Tur att han inte var större, även om han nu är lite för tunn.

Hur går det för er andra?
 
Sv: Nu har det startat

GRATTIS!!! :bump: :bump: :bump:

Som vi har väntat på dig! :D

Berätta gärna mer om förlossningen (och allt det andra oxå förstås).


Kram/



Jossan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 321
Senast: Fibusen
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 812
Senast: alazzi
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 777
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aggressiv/rädd hund
  • Bästa foder för fin päls
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp