Nu har det kommit, infon om Ride Campen på HC

lakrits

Trådstartare
Ja..då var den äntligen här..infon om Ride Campen på HC.
Ska ärligt säga att det vara inte riktigt vad jag hade tänkt mig men vi får se..kanske deltager ändå.
Nå..efter att ha läst om den..ska ni vara med och i vad i så fall?

Ska jag vara med så blir det nog Horsemanshipen. Hade ju ev. velat vara med i den om centrerad ridning också men det kostar ju en del så man får väl välja en bara.

[http://www.rha.nu/index.asp?sid=4
http://www.hastfocus.se/ridecamp.html

Mer info om föreläsningar kommer...ska bli intressant och se vad det är.

Senast ändrad:
Sv: Nu har det kommit, infon om Ride Campen på HC

Blev också rejät besviken på utbudet! trodde det skulle vara ett större utbud och fler dicipliner...:( Fast samtidigt är den intressanta kurser att välja på;) tänker främst på den centrerade ridningen.
Horsemanship kursen likaså, fast det är ju min tränare som håller i den, och henne kommer jag ju träna för hela våren...
Får se hur det bli, om man åker dit eller om det enbart blir när tävlingarna börjar..;)

Jag hade tänkt mig att det kanske skulle vara så man kunde välja olika kurser/träningar varje dag, prova lite av varje. Som det ser ut nu så får man välja en kurs.
Men det kanske blir trevligt ändå.

Jag förstår inte riktigt tanken bakom att ha flera olika discipliner inblandade (akademiskt, centrerad ridning osv)? :confused: Hade hellre sett att det var flera kurser inom olika westerngrenar (trail, pleasure, you name it). Men, men, det är ju första året, kanske blir ändring till nästa år! :)

Kan hålla med. Jag tror ändå att det är huvudsakligen westernryttare som kommer att deltaga.
Jag skulle också viljat sett det riktat mot de grenar som finns.
Clinics i trail, roping, pleasure osv osv..
Tror det hade gett mer.....

Men det kommer ju att hållas en Ride Camp i Timrå för westernryttare... och då är det BARA Western! :)

Hmm..............jo..lite långt att åka bara:smirk:

åk i tid bara ;)

den har inte kommit ut än... men om du håller utkik på SQHA:s hemsida så tror jag den ska komma upp snart... :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 668
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 534
Senast: Magiana
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 601
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jul. Det är nånting med julen som jag har lite svårt för. Det borde inte vara så, men det är det. Nånting som är kopplat till känslor av...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka