Nu ger jag upp....*suck*

I

ikeline

Nur är måttet rågat nu ska hästen få åka tillbaka till sin rätta ägare då hon är hel stollig i mellan åt... :cry:
I dag hade hon rymmt..... :mad: :cry: Där står jag helt ensam hemma med ett barn på armen å ser hur min häst skenar förbi fönstret som ett steck....Va gör jag .... :confused: :confused:
Får inte tag på någon så det är bara att ta på pisse tofflorna å spinga ut fort som fan å få in hästen i hagen igen.... :d Lyckades men hittar inte vart det va hon gick ut... :bow: Inte tror ja hon ksulle klara av å hoppa över stacketet....? :confused:
Jag orkar inte med sånt hära :crazy: :cry: :mad:
*djup suck*

Sv: Nu ger jag upp....*suck*

Aldrig kul när det blir så. =( Hoppas det löser sig för dig!
//Z

Sv: Nu ger jag upp....*suck*

Jag fick medelandet om att hon kommer förmodligen att åka nu ihelgen ... :crazy:
Faktiskt kommer det bli himla skönt efter allt stök med henne. :smirk:
Å det är nog det bästa för henne eftersom mina bägge inte går i hop.
Så jag hoppas hon kommer till ett ställe som hon trivs på ... :banana:

Liknande trådar

Hästhantering hej skulle kunna behöva lite hjälp! nu är det så att jag har en 4 årig d-ponny hingst. jag har haft han lite mer än 1 år! jag ska...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: sanio
·
K
Övr. Hund Ni som har hanhundar som blir "kokobell" när traktens tikar löper - hur hårda är ni? Jag menar, har ni överseende och tänker "jamen nu...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: SusanneO
·
Hästmänniskan Har pållen inhyrd i ett stall som från början verkade så himla bra, men nu känns d inte alls roligt längre.... :cry: Hästarna får...
Svar
15
· Visningar
1 540
I
Träning :cry: I dag på morgonen när jag kom ut till stallet så ser jag att min ena häst har sparkat sönder hela väggen in till den andra...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: ikeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama