Nu finns hon inte mera

Milosari

Trådstartare
I måndags fick min älskade Minina somna in :cry:. Tack för den här tiden, tack för allt du lärt mig och tack för att du älskade mig mer än någon annan.

cimg1449.jpg

cimg1481.jpg

Sv: Nu finns hon inte mera

Beklagar verkligen!

Hon har haft ett långt och underbart liv hos dig! Minns henne med mycket glädje och kärlek och aldrig med sorg!

Beklagar! Underbart att hon fick leva ett bra liv så länge trots en knagglig start.

Finaste Minina :cry:

Du gav henne allt och hon kunde inte fått ett bättre liv. Jag ska tända ett ljus för henne ikväll.

*Tröstkramar*

Beklagar sorgen
Det var tur att ni hittade varandra så hon fick ett underbart liv hos dig

Beklagar sorgen! Men du gav henne ett långt o bra liv, bästa gåvan du kunde ge henne och ett värdigt slut!

Det är värst för oss som blir kvar.. *kram*

Men fy så sorgligt :(

Även vi här hemma beklagar sorgen och vi tänker på dig!

Trots att man vet att den dagen oundvikligen kommer gör det fortfarande lika ont. Fina Minina. Hon fick ett långt och härligt liv med dig.

Kram.

Jag beklagar verkligen!
Den stora nackdelen med hundar är ju att de inte lyssnar på vårt tjat: "Du är en papegoja, du ska bli 50 år! Du är en papegoja, du ska bli 50 år!"

Kramar till dej!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
528
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 188
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V