Nu får det vara nog

Golden_Heart

Trådstartare
Usch, nu har jag fått nog. :mad: Hade BF i torsdags och i måndags falskt alarm. Inget vatten har gått, men jag har ändå kraftig värk över ryggen/ ländryggen, bultar nere i slidan och magen som har sammandragningar med lite oregelbunda mellanrum. Ibland oerhört täta och ibland 20 min till ett par timmar minst. Men inget som tyder på att vatten har gått eller att slemproppen håller på att lossna. Nu ska allt det som behövs hemma också vara klart. Snälla pyre kom ut nu!:( Sambon kommer inte vilja åka in för ett falskt alarm igen.

Sv: Nu får det vara nog

jag hoppas för din skull att bebis kommer ut snart!

:banana::banana: KOM IGEN BEBIS, UUUUT!!! :banana::banana:

Tack för peppningen! :bow:Det verkar vara en riktig retsticka till pyre som är i min mage och oerhört envis. Det har den redan visat prov på vid ultraljud och när de vid de falska alarmen skulle mäta hjärtljud.

Jag lider med dig !!

:banana::banana: Kom igeeeeen, bebis !!!! :bump::bump:

Jag vet hur det känns, jag gick över 12 dagar.

Peppar bäbisen :bump:

Jag hade också en massa falska alarm. Det känns så hopplöst, men jag kan trösta dig med att han kom ut till slut. Du ska se att det sätter igång när som. Jag kan tipsa dig om en lång promenad för på natten sen sattte mitt igång.

Usch, nu har jag fått nog. :mad: Hade BF i torsdags och i måndags falskt alarm. Inget vatten har gått, men jag har ändå kraftig värk över ryggen/ ländryggen, bultar nere i slidan och magen som har sammandragningar med lite oregelbunda mellanrum. Ibland oerhört täta och ibland 20 min till ett par timmar minst. Men inget som tyder på att vatten har gått eller att slemproppen håller på att lossna. Nu ska allt det som behövs hemma också vara klart. Snälla pyre kom ut nu!:( Sambon kommer inte vilja åka in för ett falskt alarm igen.

Ut och gå och gå i trapport
Jobbigt är det . Men det brukar sätta fart på det.
Heja heja på den lille.
Talar en 4 barns mor:bump::bump:

Liten uppdatering men mer peppning behövs. En liten envis rackare!
Nu har slemproppen börjat lossna! Lite blod osv kom i morse. I morse var det kraftigare värk över höfter och rygg, men nu är det vanliga igen. *suck* Hur som helst det kanske blir en liten juliunge ändå :p

Jag är väl inte rätt person att peppa, men gör det ialla fall. Samtidigt kan jag berätta att yngsta dottern var en seg liten rackare, meningen var att hon skulle ha kommit till den 28 juli men behagade inte krypa ut förrän den 26 augusti.

Att gå ska ju hjälpa, det hjälpte inte mig men gör det ändå så har du kanske något annat att göra istället för att bara sitta och vänta.

Liten uppdatering!! :bump:
Nyss hemkommen från BB med en underbar liten tjej! :love:
Fick henne den 30 Juli klockan 23:35 och var sedan kvar på BB för att alla värden, prover m.m. ska vara okej och tagna samt att amningen skulle ha kommit igång.

TACK :bow:
Hon är en underbar liten tjej! Hon gillar att bli badad. Snäll att sköta och när de har tagit sina prover på BB har hon varit hur snäll som helst. :love:

Åh det tycker jag är jättefint också men min man tycker det är för protestantiskt hihi :D (han är katolik)

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama