nu dundrar jag snart iväg och köper "perfect" ridstövlar

B

beagle

nu dundrar jag snart iväg och köper \"perfect\" ridstövlar

Så säg till nu om ni vet att de är kassa!!!

sen så undrar jag om ni tycker att jag ska köpa ny hjälm, för det första vill jag ha en snyggare :cool: har en ful jofa... som åkt i golvet några gånger och som jag haft kanske 2-3 år. som om man galopperar riktigt fort inte riktigt sitter kvar, flyger liksom ovanför huvudet...

och så känns den för "bred" så den åker alltid på sniskan.

är jag bara fåfängd om jag köper en ny hjälm?

det ksotar ju ändå typ 500...

ska ju köpa ridstövlar också så jag kommer att bli ruinerad. vill dock ha bra grejer nu då jag ska börja träna mer.

mvh Camilla :)

Re: nu dundrar jag snart iväg och köper \"perfect\" ridstövlar

svara människor! jag måste gå nu!
beslutsångest!!!

Om stövlarna du har är ok så låter det definitvt som om du skulle satsa på hjälmen!! Eller köpa hjälm i vilket fall som helst!! Den du har verkar ju inte säker för fem öre!! :crazy:

stövlarna jag har är allt annat än ok! har plast för 199 spänn... :crazy: brukar rida i ridskor men behöver eg. ridstövlar för ankelstödet. lite väl rörlig i den leden... :smirk:

får nog tömma spargrisen och köpa både hjälm och stövlar.

tack för hjälpen! :)

Det låter som det blir både och va!!? :d

Näst efter hjälmen är det ju vad man har på fötterna som är viktigast!! Har iofs ett par short chaps men inga bra skor till. Funderade på att kanske köpa skor istället, men ankelstödet blir ju inte detsamma... Så det blir nog riktiga läderstövlar ändå!!

eller hur! har vingliga anklar så stöd e obligatoriskt för att jag ska klara mig i sadeln ;)

FICK DEM FÖR 650!!!!!!!!!

HÖLL NÄSTAN PÅ ATT GÖRA EN FRÄCKIS NÄR JAG FICK SE KVITTOT, MEN JAG VAR TVUNGEN ATT FRÅGA, HANDLAR JU DÄR OFTA, Å DE E SÅ GULLIGA, "ÖÖHHH, VAR DET VERKLIGEN BARA SÅ HÄR MKT...?"

"JA, VADDÅ?, DET E HALVA PRISET PÅ STÖVLARNA."

yeah baby!!!!!!!!!! WOHO!!!! :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har...
2
Svar
32
· Visningar
3 853
Senast: Salinero
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 891
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka