Nu blir jag snart idiot, HJÄLP önskas...

gylle

Trådstartare
Sitter här och blir knas, lyckas inte få in musik från CD-skivor på datorn.
Skaffat ny dator och får icke det att funka, vad göra ?
På min gamla var det bara att stoppa i skivan och spara låtarna i en mapp på hårddisken, försöker jag göra det nu så blir det bara en genväg till låtarna medans CDn sitter i så snart jag plockar ut den så funkar inte låtarna. HJÄLP mig innan jag kastar ut min nya dator genom fönstret........:angel:

Sv: Nu blir jag snart idiot, HJÄLP önskas...

Står det någonstans att TS har Mediaplayer :confused:

Förmodligen är det något som strular vid kopieringen.

Var bara en fundering..om hon förut gick via nåt program för att kopiera.....

Annars är väl varianten högerklick-utforska-markera-kopiera ett sätt..
AM

Kollat i instruktionsboken? :idea:

Vilken instruktionsbok ?? Hmm konstigt jag såg faktiskt ingen instruktionsbok med i paketet (Dell dator) allt annat har flutit på och funkat precis som på min gamla därav har jag inte ens tänkt tanken att kolla efter någon instruktionsbok.

Kl

Men Mediaplayer fixar väl sånt??

AM

Jovist har jag mediaplayer i den (mediacenter) tänkte inte ens tanken att gå den vägen då jag tidigare på min gamla bara stoppade i CDn och just bara kopierade över låtarna i en mapp vilket alltså inte funkar på denna (höll på med videofilmer så därav att jag skulle ha in en låt till den), får in och snoka i mediaplayern och se om jag hittar hur man gör den vägen. Tack för tipset.

Kolla noga efter instruktionsboken, finns den inte - ring Dell.

Kan vara bra att ha en om det är nått som strular.

I äldre versioner finns det en copy from cd-flik, i nyare lär det visst heta "Rip".

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 485
S
IT & mobiler en CD-skiva och en DVD-skiva för en 7-åring? Betrakta mig som 7-åringen, kallas nedan IDIOT 2. Jag är gift med en opedagogisk...
Svar
6
· Visningar
1 735
Senast: Skeptiker
·
IT & mobiler Snart åker datahelvete ut.. Splitterny mac men saknar min gamla risiga pc.. det allra viktigaste för mig är att det är smidigt att...
Svar
4
· Visningar
2 877
Senast: Kim+pudel
·
S
IT & mobiler Jag blir snart galen. Sen jag började ta kort med digitalkamera har jag haft bilderna i datorn, och det har alltid gått bra. Inte en...
2
Svar
20
· Visningar
2 559
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025