H
hästsko
Som inte kan hålla koll på sina egna hundar
Min lilla tik , ( västgötaspets ) pappa hade kommit ut från huset och gick på vägen med min tik kopplad . Han hade henne i koppel så går han förbi en grannes hus . då har dem deras shäfer lös och den kastar sig på min lilla tik tar henne i nackskinnet skakar & kastar o allt möjligt ja hörde henne skrika hon skällde gnyllade och allt helt hysteriskt. jag hörde det enda in till huset jag sprang som en galning , mitt hjärta slog så j*vla fort . ja hade sån panik !!! ja sprang ut och såg pappa gå iväg med henne mamma sa att ja skulle gå in igen och att min tik var okej utan skador . pappa skrek "j*vla idioter mm" till ägaren då kom kvinnan ( ägaren )sen efter nåra min och sa " du behöver inte skrika " pappa : som f*n att jag gör , akta så jag inte polisanmäler er!! så tog hon sin hund och gick in med sin hund hon frågade inte hur min hund mådde eller nåt .. extremt respektlöst
ägaren tar inte så väl hand om sina hundar ja såg att en av hundarna inte kunde gå ordentligt den hade stora knölar i stjärten
och så ser jag dem aldrig ute , första gånggen nån av hundarna är lösa ute på tomten eftersom dom höll på med nått stort projekt på tomten .
har jag rätt att vara så här arg på dem ? va tkr ni om ägarens "stil" runt de hela ..? ja skulle reagerat precis som min pappa !!
Så tell me about it .
har jag rätt att vara så här arg på dem ? va tkr ni om ägarens "stil" runt de hela ..? ja skulle reagerat precis som min pappa !!
Så tell me about it .