F
Fellow04
Ja, nu är jag äntligen mamma Det har varit en jobbig månad, jag har legat på Borås lassarett från den 19 Augusti till den 15 september. Det hela började med att vattnet gick och vi åkte in för en kontroll där det visade sig att min livmodertapp var helt utplånad och foster vatten sipprade ut, redan då i vecka 32. Jag blev inlagd och fick medicin fram till 34 fulla veckor. Så den 3 september slutade jag med medicinen och den 4 september fick jag börja röra mig (hade sängläge innan och fick bara gå upp för att duscha och gå på toa). Efter detta tog det inte lång tid innan allt satte igång igen. Den 5 september kl 12.24 föddes lilla Alfons
Det var en jobbig förlossning utan smärtlindring och komplikationer med moderkakan, men vilken underbar känsla när lillkillen låg på mitt bröst! sambon var otroligt stöttande och fick självklart klippa navelsträngen
Trots att han var sex veckor tidig så vägde han hela 2730 g och var 47 cm lång. han tar efter sin far och blir nog ganska stor!!
Ville bara skriva av mig om min lycka
Det var en jobbig förlossning utan smärtlindring och komplikationer med moderkakan, men vilken underbar känsla när lillkillen låg på mitt bröst! sambon var otroligt stöttande och fick självklart klippa navelsträngen
Trots att han var sex veckor tidig så vägde han hela 2730 g och var 47 cm lång. han tar efter sin far och blir nog ganska stor!!
Ville bara skriva av mig om min lycka