Nu är jag lite ledsen

Novelette

Trådstartare
Jag anmälde Nikita till en taxutställning i Ånnaboda på lördag.
Igår skickade jag mail för att höra var brevet med nummerlapp o dy. var och de hittar ingen anmälan från mig!!!

Men på min internetbank ser man att jag har betalat och jag VET att jag mailade blanketten innan jag betalade.

:( Jag som verkligen såg fram emot det här. Vi har inte ställt ut sen Askersund i augusti förra året ju:(

Finns det något man kan göra? Jag har mailat iväg att jag har betalat och anmält och väntar nu på svar.

Sv: Nu är jag lite ledsen

Har du kvitto på inbetalningen och den är gjord i tid, så kan de ju inte neka dig att ställa ut hunden. Visst blir det lite krångligt för dem eftersom de redan tryckt katalog och så, men det är ju inte du som felat, så det är bara att kräva att du ska få ställa henne :cool:

Men de har ju inte fått min anmälan, jag mailade den men den verkar inte ha kommit in...är det pengarna de går på ändå?

Pengarna drogs från mitt konto 26/4 = samma dag som sista anmälan var. Det är väl i tid?

tillägg: jag har inget kvitto mer än att jag ser det på min kontohistorik, men det är väl bara att skriva ut?

Skriv ut den och ring upp ansvarig för utställningen. Det ska räcka med att du kan uppvisa kvitto på gjord inbetalning, vid insläppet/sekretariatet.

Tusen tack för hjälpen!

Jag har verkligen kämpat med lilla Nikkis, vi har sprungit och stretchat hela hösten/vintern/våren och hon är SÅÅÅ snygg i kroppen så jag tror verkligen att hon kan få bra kritik.

*hoppas,hoppas*;)

Näääee...:(

Nu fattar jag inget...jag skrev ut "Uppgifter om historisk betalning" och där är datumet helt plötsligt 27/4...men på hemsidan står det 26/4...

Haha, ja fast då syns inte bg-numret utan bara mitt meddelande och datum och summa.

Annars hade det varit en bra ide:angel:

Attans ;)

Men mest troligt så drogs alltså inte pengarna från ditt konto förrän dagen efter?

Ring/åk (ännu bättre) till banken och be dem kolla. Rätt vad det är så kan du från deras håll få papper på att betalningen blev inlagd den 26'e

Jaha, nu har jag pratat med en som har hand om utställningen.

Det var inte pengarna som kom in för sent...de fick aldrig min anmälan:( jag har mailat den personen förut ang. bilder till hemsidan men varken fått svar eller sett mina bilder på hemsidan...så nånting är ju vajsing med hennes mail.
Men de säger att det är så pass sent att de inte kan ta med mig ändå. Jag vet inte varför egentligen...hon pratade något om att katalogen redan var tryckt osv...men vad kan det spela för roll?
Det är ju egentligen deras miss men det handlar om min hemmaklubb så man vill ju inte vara alltför jobbig...:(

tillägg: såg nu att jag skrev konstigt, det var alltså inte samma person jag pratade med idag som jag mailade anmälan till.

Trist, men att de redan tryckt katalogen är ju inget enormt problem egentligen..

Har sett hundar på utställning med ett nummer som INTE finns med i katalogen, så det kan inte vara helt ovanligt att det är fler som råkat ut för det.

Dålig stil av klubben :devil: :devil:

Nej, det händer emellanåt, så nog skulle de kunna fixa det med tanke på att anmälningsavgiften kommit in i tid :cool:

Jag brukade ta emot anmälningar till hästtävlingar rätt ofta och det hände då och då att vi fick in betalning utan att ha fått någon anmälan. Sålänge folk hade betalat i tid nekade vi inte dem att vara med. Det är ju sådant som kan hända och det upptäcktes ju innan tävlingen startade så då borde det väl inte vara något problem? Så länge de inte angivit någonstans att anmälan inte är giltig föränn bekräftelse har skett så är det ju helkonstigt att de fortfarande nekar dig?

Dessutom, är det din hemmaklubb är det väl extra viktigt att de ställer upp? =)

kl

Jag får vara med!!!:)

Det var de som tabbade sig pga att mailadressen inte använts på 6 mån, men det var ju inte lätt för mig att veta.

Så nu får jag vara med!!:bump:

Tack för att ni peppade mig och inte bara tyckte att jag skulle lägga ner!

:banana: Toppen :D

Vi förväntar oss givetvis massor med bilder och en utförlig rapport sedan ;)

Tycker som KS, har du betalat in anmälningsavgiften men inte får starta så ska du få ha med den.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka