Nu är hon här!

A

Amuletten

Porcelana (Ella) har anlänt. Hämtade henne för drygt en timme sen!

Bilresan gick bra. Om var lite läskig. Var mindre läskigt att sitta i mattes famn än att vara i transportburen.

Väl hemma gick hon en runda innan hon bestämde sig för att säkraste stället var i skohyllan på en gammal välkomstmatta. Så nu ligger hon där och sover/spinner/tvättar sig om vart annat. Fått ut henne ett par gånger i knäet och kelat och fått i henne lite vatten och mat. Toalådan var skitkul. Det var ju ett tak på den! :D Leksakerna är intressanta på avstånd (dvs från skohyllan).

Bilder kommer när hon känner sig lite mer hemma. Hon är livrädd för kameran så vill inte skrämma henne mer än nödvändigt.

Jag är såå glad att ha henne hemma! Men nu måste jag gå å beundra henne lite igen :love:
Bild på sussande Ella
DSCN1611.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 478
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Ella är nu 10 månader gammal, shit, vad snabbt tiden gick! Det känns som att det var igår jag tog en utsvulten, mager smutsig liten valp...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: hasselby
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: Spirax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama