Nu är hon åxå borta

nightcrawler

Trådstartare
Fick ta bort min älskade voff för en stund sen. Så fruktansvärt tomt här hemma nu. Det var många år sedan det var tomt på hund här i huset. Hon fick antagligen en stroke igår. 14år. Är så tacksam över att ha fått behålla henne så länge. Ingen av kullsyskonen blev så gammal. Den äldsta blev 10-11 tror jag. Dom andra inte ens det.
Det är knappt 2 månader sen jag fick ta bort min häst akut på julafton. Har alltid haft på känn att det skulle bli ungefär samtidigt med dom båda.
20200119_130026.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 119
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar