Nu är Holly borta..

T

Toviie

Aldeles nyss så skulle jag gå för att ta hand om mina hamstrar, När jag skulle ge dom mat så upptäckte jag att min fina lilla Hamster Hollly bara låg där i huset. hur mkt jag än rörde på henne så bara låg hon där.. död. hon var väldigt liten, bara hälften så stor som sina kullsyskon. men hon var en riktig liten kämpe! hon har överlevt många svåra saker i sitt snart 2åriga liv. nu sitter jag här och försöker förbereda mig för att göra rent i hennes bur och sedan ska vi hitta en fin liten plats att begrava henne på. :cry:

ville bara skriva av mej.

Sv: Nu är Holly borta..

mm.. men jag tror iallfall inte att hon led. för när jag hittade henne i förmiddags så hade hon somnat in så fint inbäddad i sitt lilla hus.. Och sedan på eftrmiddagen gick jag och pappa ut och begravde henne en bit ifrån vårat hus, nära skogen och så är det väldigt fin utsikt över havet därifrån. så det känns lite bättre nu!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 200
Senast: Shenzi
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 199
Senast: mandalaki
·
T
Övr. Djur Hej. I morse fick jag se något som förstörde min dag totalt. Jag skaffade en undulat för ett år sedan, Robin. Robin var en helt vanlig...
2
Svar
20
· Visningar
3 082
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Det var en helt vanlig lördag eftermiddag. Vilda (min friska och aktiva tik på 9 år) mådde bra som vanligt och vi lekte söka godis i vår...
2
Svar
27
· Visningar
8 412
Senast: madde_84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar