Nu är han opererad!!!

sasucatu

Trådstartare
Nu är min pålle opererad för sina lösa benbitar! 3 bitar plockades ut från vänster has. Allt gick bra :rofl: Nu är han på kliniken och vilar, och imorgon bär det av hem! Undrar om han vet att han har 6 veckors box/sjukhage vila? Stackars, men det är ju för hans eget bästa!

Jag är glad! :banana: Har vart så orolig! Var bara tvungen att skriva lite...

Sv: Nu är han opererad!!!

sasucatu skrev:
Nu är min pålle opererad för sina lösa benbitar! 3 bitar plockades ut från vänster has. Allt gick bra :rofl: Nu är han på kliniken och vilar, och imorgon bär det av hem! Undrar om han vet att han har 6 veckors box/sjukhage vila? Stackars, men det är ju för hans eget bästa!

Jag är glad! :banana: Har vart så orolig! Var bara tvungen att skriva lite...
Vad Skönt att det gick bra. Lycka till i framtiden. 6 veckor går fort.

Tack ska man inte säga, det betyder otur, men du vet att jag menar det :rofl:

Skönt att det har gått bra! :banana:
Hoppas konvalecensen blir bra med!
Lycka till med pållen nu!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 578
Senast: Freazer
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 781
Senast: AbCdE
·
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
4 158
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 386
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka