Nu är gaffelbandet OK men..

ankic

Trådstartare
som ett brev med posten kom patellan på hö.bak . I försig så var det inte helt oväntat, han har ju "nästan" stått 6veckor.
Så hjälp behövs med igångsättningen
För gaffelbandet så bör det nog var plant underlag eller? men för patellan behövs det ju mer kuperat för att bygga muskler .
Så hur gör vi?:confused:

Sv: Nu är gaffelbandet OK men..

För gaffelbandet "krävs" hårt och fast underlag, för patellan många mil skritt. Så ett par timmars asfalt/grusväg om dagen är perfekt.

Sv: Nu är gaffelbandet OK men..

Tack , nu har vi dåligt med att rida långt här var vi bor. Det kommer villakvarter bara en bit bort från stallet , men vi har en ridslinga som är ganska fin ( dock ej asfalt eller grus ) men ganska fint packad .Får rida den några varv

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 326
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
5 442
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka