Nu är du en riktig ängel, Lizzy

sockerdricka

Trådstartare
Det bara hugger och vrider sig i mitt bröst :cry:

Det här måste vara en av de hemskaste sakerna jag varit med om...

Idag har Lizzy fått äta sina sista maskrosblad..hon var så fin min tjej när hon åt och åt av det...hon satt där mitt i gräsmattan i det höga gräset...min lilla ängel :(

Jag tog med några maskrosblad i fickan, som jag tänkte att hon kunde äta när vi var där, hos veterinären...jag bara gråter och gråter...jag saknar henne redan..jag bara sitter och gråter allt är bara suddigt.. :( :cry: :cry: :cry: :cry:

Veterinären var jättesnäll i alla fall...min lilla ängel låg i sin snuttefilt och så fick hon en spruta sen låg hon i min famn...jag bara vaggade henne och klappade henne lugnane...hon var så vacker där hon låg och sov.. :love: :cry:
Det var så hemskt men samtidigt befriande att se hennes lilla mage sakta ta de sista djupa andetagen..hon var så fin, alldeles varm och fin.

Veterinären som tog hand om henne lovade att hon skulle få ha snuttefilten när hon brändes sen.

Här hemma ska vi göra en fin minnesplats åt henne.

Jag kommer aldrig glömma dig min älskade vän.
Du fanns alltid som en tröst, nu har jag ingen att trösta mig hos. Nu är du borta...jag inbillar mig hela tiden att jag hör och ser dig... :cry:

Godnatt min ängel .

1999-06-14 - 2005-05-17

Du skulle snart fylla år..
snälla kom tillbaka... :cry:

Sv: Nu är du en riktig ängel, Lizzy

Lite bilder...usch vad ont det gör att se henne..jag vill bara ha henne i min famn igen..höra henne andas och kurra upp sig mot min hals :(

Vem ska jag nu få dessa underbara pussar i från?

Hej hej mamma.... :love: :( Usch nu får jag aldrig träffa min glada kanin på morgorna igen... :cry:

I vintras..

Vem ska jag nu leka kurragömma med?

Det gör så ont att se alla bilder, men jag kan itne låta bli..har helt underbara kort från när hon var bebis..helt bedårande :love:
Ska försöka scanna in kort på henne om några dagar när jag orkar.. :crazy:..jag lär ju deppa ner mig totalt.

ÅÅÅH kom tillbaka till mig!!! :cry:

usch nella:cry:
du vet att jag alltid finns här om du vill prata, bara att höra av dig!
Lizzy kommer alltid finnas i dina tankar även om du inte kan gosa med henne, men hon finns alltid där.
*massa tröstkramar och tröstpussar till dig*

så fint skrivet.....

uss.........

Usch vad trist att höra! :(

Jag har inte mycket tröst att komma med, kan bara beklaga sorgen. Även om det känns för jävligt att vara kvar ensam så har du gjort henne den sista tjänsten man kan göra sina djur. Nämligen att se till att de inte har ont längre när de blivit gamla och sjuka. Hon fick somna tryggt hos matte som älskade henne. :bow:

KRAMAR Nella!!!
Lizzy var ju hur fin som helst. :cry:

Jättefin film, nu sitter jag och gråter.

Kramar igen, Z

Tack och tacl lingonben..

usch det är torsdag och jag grinar "fortfarande". vilken mes jag är =(.

Du är verkligen ingen mes, sådant här är skitjobbigt. Jag vet hur det är att förlora ett husdjur... Gråt i en vecka om du vill det - så länge det känns lite bättre sen. *tröstkram*

Åh, så dullig! :love: Tröstkramar till dig... Du vet ju iaf med dej att hon har haft ett gott liv med dej.. Kraam

Avlivade min sju-åriga kanin i februari. Shit, de första två dagarna grät jag!

De andra dagarna därefter kunde jag inte gråta för honom.Nu känns det som om vi aldrig ha haft honom. Usch, jag är så hemsk! Att jag inte ens saknar honom så - men nu när jag läste detta kom mina minnen tillbaka...

*kramar om*

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 428
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 944
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 440
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en vecka sedan fick vi ett samtal. Min svärfar hade blivit plötsligt jättesjuk och blivit inkörd till sjukhuset. Vi satte oss i...
2
Svar
20
· Visningar
3 595
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar