Nu är det dags! Hjälp!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Quadrophenia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 666
Q

Quadrophenia

Meningen var att jag skulle betäckt mitt sto förra våren men vissa omständigheter gjorde att det inte blev så.
Men NU är det äntligen dags. Dock har jag kört fast totalt vet att jag fick en del tips i min förra tråd från förra året men nu vill jag ha nya färska idéer.
Stoet är 161cm e. HillsDoublexx-Magari-Maraton. Ganska kraftig typ. Vill ha en typförbättrare till henne (avkomman ska bli lättare).
Stoet har gått FT lätt klass, hopp 125cm (högre på träning men skada satte stopp) utb. LA dressyr. Lite pinnig fullblodsgalopp, vill ha bättre på avkomman. Skritt/trav hyfsad.
Stoet är världens coolaste i alla lägen. Hon har bra ridbarhet men kan bli lite lat ibland.

Är enbart intresserad av hingstar med "levande föl" avgift.
Så kom med förslag!

Ska försöka lägga in en bild sen.

Liknande trådar

Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på... 2
Svar
24
· Visningar
4 342
Avel Jag har ett sto som betäcktes två gånger förra sommaren (naturlig betäckning). Hon tog sig ej på första försöket men på andra försöket...
Svar
5
· Visningar
1 527
Senast: gylle
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite... 2
Svar
20
· Visningar
4 916
Ekonomi & Juridik Idag kommer det en seriös spekulant och tittar på min häst och hon vill lägga handpenning idag om vi kommer överrens om ett bra avtal... 2
Svar
21
· Visningar
2 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka