Nu är de här!! <3

Pettsson

Trådstartare
Idag åkte jag till Lund och hämtade våra små bebisar så nu har vi blivit kattföräldrar! :love: Till två små söta älsklingar, en syster och en bror.

Nu dundrar golven i huset och de ilar fram och tillbaka, slänger sig i mina byxor och hjälper till med skrivningen på tangentbordet :crazy: Men de är bedårande! :love:

Så igår gjorde jag allt klart för dem med bäddad korg, dasslåda och leksaker i deras egna lilla hörna :) Det känns underbart!

Sv: Nu är de här!! <3

Idag åkte jag till Lund och hämtade våra små bebisar så nu har vi blivit kattföräldrar! :love: Till två små söta älsklingar, en syster och en bror.

Nu dundrar golven i huset och de ilar fram och tillbaka, slänger sig i mina byxor och hjälper till med skrivningen på tangentbordet :crazy: Men de är bedårande! :love:

Så igår gjorde jag allt klart för dem med bäddad korg, dasslåda och leksaker i deras egna lilla hörna :) Det känns underbart!

Vill ju se bilder! :bump:

Å grattis till två små kattbebisar! :D

Jag ska försöka ordna med digitalkameran i veckan, då kommer garanterat en massa bilder! :D Tills dess, vänta på ngt vackert :love:

:D

Just nu sitter jag och försöker låta bli att höra dem ropa efter mamma :crazy::cry: Sedan glömmer de det lika snabbt och tar ännu ett par rivor över huset :D

Nyss låg de i soffan bredvid mig, inbäddad bland fyra kuddar :D

:D

Just nu sitter jag och försöker låta bli att höra dem ropa efter mamma :crazy::cry: Sedan glömmer de det lika snabbt och tar ännu ett par rivor över huset :D

Nyss låg de i soffan bredvid mig, inbäddad bland fyra kuddar :D

ja visst är det härligt med små kise bebisar! :love: :D

Om du saknar dem någon dag så har de bara åkt tillbaka till Lund (med mig). :angel: :D ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka