Nu är även ungponnystoet ultraljudat!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Francess
  • Startdatum Startdatum
F

Francess

ULade henne igårkväll, 18 dagar efter sista språnget, och hon var klart dräktig! Fast troligtvis på 20 dygn istället. Tog visst på första språnget i alla fall. Jag är så glad! Båda stona tog sig direkt, både treåringen och 21åringen!

Nu går de på samma bete och har det gott. Hurra! :)

Grattis. Shady som aldrig brukar strula, visade sig inte vara dräcktig, utan skall börja en ny seminering i morgon. Hoppas bara på att hon tar sig denna gång.

Tråkigt, höll ju tummarna för Shady! Hoppas det går bättre den här gången.

Första semineringen blir i morgon, lite tidigt kanske sa vet, men hellre en gång för mycket än en gång för lite. Men visst hoppas jag på att hon blir dräcktig nu. Annars vet jag inte riktigt vad jag skall göra.

Grattis vem betäckte du ponnystoet med?
Jag har två ston dräktiga nu, två till betäckta sedan ska ytterligare 2-3 betäckas...

Den godkända hbl-hingsten Hamilton 904.

Du lär få en hel del föl nästa år, med andra ord!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 868
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 490
Senast: Freazer
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 656
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka