Nova är husses katt *bilder*

domino

Trådstartare
:D Är dom inte söta! Nova ska vara med sambon överallt! Sitter han vid datorn är hon med, sitter han på toa ligger hon i hans kalsonger, äter han ligger hon i famnen. Husse är hennes stora favorit! :D
(Klicka på bilderna så blir de större)

Domino och Nova trivs utmärkt tillsammans och ligger oftast oh sover nära/på varann!

Sv: Nova är husses katt *bilder*

Vacker smoketjej som glömt tungan utanför !! Säg till henne att dra in den så hon inte fryser :D

Hon har ofta tungan ute ... :D
Ser ut som hon lipar åt en ibland, då har hon typ halva tungan ute! :D

Senast ändrad:

Haha nä det är mest på morgonen hon gör så, husse och hon kliver upp 04:15 och då sover matte så det blir inga bilder tagna då :p :D

Haha jo jag ska sätta in kameran på toa så han kan göra det :angel: :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: Zpunk
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 750
Senast: AnneB
·
Övr. Katt i oktober 2016 köpte jag cornish Rex katter, en kastrerad hane som då va ca 5 månader samt hans några månader äldre kastrerade...
2 3
Svar
41
· Visningar
17 574
Övr. Katt Jäkla kattkräk! Sambon envisades med att skaffa en egen katt för något år sen. Kommer hem med en skyggis som man knappt kunde titta på...
Svar
10
· Visningar
1 370
Senast: Babe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama