Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen?Någon som har någon erfarenhet kring det?
Är du nöjd med funktionen? Tänker att det måste vara väldigt fina maskor om inte damm/pollen ska passera.Jag har nosnät mot pollen och flugor etc. Det fungerar bra men då med andra behandlingar. Inte enbart nosnät.
Min hostar så fort han kommer in i ett ridhus, aldrig ute el i stallet.
Alla tre vi har i närheten, en sand (grå), en sand (gul) med fiber i och en sand med träflisI alla ridhus oavsett underlag?
Alla tre vi har i närheten, en sand (grå), en sand (gul) med fiber i och en sand med träflis
Aa, tycker jag med, men så är det.Det verkar ju lite märkligt, speciellt med fiber om det sköts som det ska.
Brukar damma betydligt mer på utebanor såhär års.
Kan ju vara något annat än damm den reagerar på.Alla tre vi har i närheten, en sand (grå), en sand (gul) med fiber i och en sand med träflis
Såklart! Men jag skulle vilja testa när ifall det funkar, men isf ett nät rekommenderat att det funkar för dammkänsliga hästar.Kan ju vara något annat än damm den reagerar på.
Har bara sett en typ av nät och även använt till en häst med headshaking. Det är de svarta finmaskiga som kommer upp om du googlar på nosnät. Vet inte om det hjälper mot damm men du får prova och se om det kan hjälpa dinSåklart! Men jag skulle vilja testa när ifall det funkar, men isf ett nät rekommenderat att det funkar för dammkänsliga hästar.
Annars får jag söker svar någon annanstans.
Är det något märke du kan rekommendera?Min tant är känslig för pollen, damm, insekter och annat som hamnar i nosen. Nosnät hjälper henne massor (och mig med, jag slipper ramla av när hon skakar på huvudet och hela sig).
Nej, tänkte börja med nät, funkar inte det så prova annat tex nostrilvethar du provat nostrilvet? Sådant man sprutar in i näsborrarna?
Jag tror jag har nåt från typ hööks.Är det något märke du kan rekommendera?