cactuspower

Trådstartare
Jahapp, jag letar efter en bredare "dressyrig" nosgrimma, priksklass max runt femhundralappen, men gärna något billigare. Vill att det ska vara hyfsat bra läder, svart. Kommer använda den till mitt "ihop plocks träns". Några förslag?

Jag ska köpa ett snyggare träns så småning om tänkte jag och tänkte då lägga lite mer pengar på detta, därför vill jag inte lägga mer pengar på en nosgrimma i dagsläget.

Sv: Nosgrimma

Mitt inlägg blev bortplockat... men Classic har en jättefin nosgrimma, pm:a om du vill ha länk.

jag rekommenderar hubertus breda fina nosgrimma!! den kostar strax under 500lappen

mkt fin!!!

*delvis knapplån*

Har någon en bild på den engelska nosgrimman? Det finns ingen bild på nämd internetsida

edit: det var dåligt med bilder över huvudtaget på den sidan :(

Hansbo!
Kostar runt 200kr, helt ok läder, har haft min i ca ett år (nytagna bilder) Victovie har en likadan har jag för mig.
17192603.jpg

Lyckås egna märke har billiga och bra. Runt 149 kr tror jag. Min har hållt i 3 år hitills. Ser ut som ny.

Det vart en i från Classic, men jag har inte hunnit prova den hittills eftersom hästen bor hemma och jag inte gör det förnävarande. Men kan rapportera om att lädret i alla fall verkar vara av förvånatsvärd bra kvalité och mjukt och fint för det priset!

En fråga bara, var finns den här hansbonosgrimman? skitfin :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 537
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka