Norrlandsvovvar!

P

Pysen

Finns det någon i i kalix,luleå,boden trakten som har en stor hund som behöver en träningskompis??:bump:

Själv så tränar jag enbart för nöjes skull och inte för att tävla,min vovve skulle behöva en jämnstor vovve(han är schäfer) att leka med och miljötränas med för han är rädd för andra hundar...
Jag tycker det är svårt att träffa folk med hund som har samma intresse för hundar som jag och som tycker ungefär lika...

Sv: Norrlandsvovvar!

Hejsan!

Vi är ett gäng som brukar träna ute på Kronan området (vid gamla TV4) i Luleå varje Torsdag kl 18, vi hjälps åt och alla är där på våra egna villkor.

Själv har jag en ett års slyngel som mest behöver träna på att bara vara, jag jobbar också med kontaktövningar och lite sådant.

Du är välkommen att vara med!

Nimbus skrev:
Hejsan!

Vi är ett gäng som brukar träna ute på Kronan området (vid gamla TV4) i Luleå varje Torsdag kl 18, vi hjälps åt och alla är där på våra egna villkor.

Själv har jag en ett års slyngel som mest behöver träna på att bara vara, jag jobbar också med kontaktövningar och lite sådant.

Du är välkommen att vara med!

oj ikväll alltså? vad kul det hade varit att vara med!:banana:
Min tok är lite rädd för andra hundar så det händer att han gör utfall(dock är han så underlägsen så om han kommer lös så lägger han sig på rygg) det är ganska pinsamt,men jag kanske inte är den enda...:o

Du är inte den enda med underlägsen hund som gör utfall ...

Jag har en Grand danois som är så feg att hälften vore nog, men vissa hundar är svårlästa för honon och då kan det hända att han blir rädd och gör utfall..

Vi bor också i Luleå :)

Tyvärr är jag skadad just nu så jag kan inte delta på träningarna eftersom jag inte ens har hunden :(

Men snart så ...

Det vore nog bra för Tage att träffa din hund då,kanske bra för din med...

Är det han på bilden?Det är inte ofta min vovve träffar hundar som är större än han själv,och det vore skoj och se om han vågade leka...Tage har ingen kompis att leka med och det är nog därför han gör utfall för han inte vet hur man beter sig,han har precis som din oxå svårt att läsa av andra,men är samtidigt väldigt känslig för kroppsspråk...

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 223
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: igbest
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 255
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar