Norrköpings FRK behöver pengar

(Ridsport)
För att kunna arrangera nationella tävlingar planerar Norrköpings Fältrittklubb bland annat att bygga tävlingsuppstallning och ansöker hos kommunen om ett bidrag på närmare två och en halv miljoner kronor.

Läs mer...

Sv: Norrköpings FRK behöver pengar

Undra vart dom ska få plats med allt dom har planer för. Borde dom inte begära mer mark oxå. Fotbollen o ryggby planen skulle sitta fint.

Sv: Norrköpings FRK behöver pengar

Inte rugbyplan! Amerikansk fotboll :D Stoooor skillnad! :angel:

Undrar också vart dom ska få plats. Men dom kanske vill bygga där dom gamla "tävingsstallen" står?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 214
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 500
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Karlslunds ridhus tilldelas 11 miljoner kronor av kommunen för bland annat ett nytt ridhus. Örebro fältrittklubb tar emot bidraget med...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 802
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna
  • Skällande hundar