Norrköping?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Sentenced
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 932
S

Sentenced

Jag vill ha all tips ni kan ge om Islands-stall i Norrköpings trakten, helst inte för långt från stan! :)(Även hemsidor och dyl!)

Jag vill gärna börja ta lektioner i höst och kanske åka på turridning eller liknande i sommar! Ska även söka praktikplats i stall.. får se om det blir islands eller inte! :)

Tacksam för alla tips!! :bow: :cool:

Titta in på hemsidan till den lokalförening som har Norrköping som sitt område. Dyggur heter den. Där finns säkert någon du kan ringa/maila och få tips av! Lycka till!

www.dyggur.se

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Mirre
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
346
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka