Norrköping Horse show elit eller internationell??

bapro

Trådstartare
"Tävlingen vid Åby Ridklubb, 28-31 maj, går i år från elittävling till att bli en trestjärnig internationell tävling".

Denna text hittade jag på internet i en artikel om tävlingen.

Någon här som vet om man får rida på Norrköping horseshow om man är kvalad till att rida elit-tävling?? Eller är inte alla klasser "internationella" :P
Har ingen koll på detta, men var lite sugen på att åka ner och rida den tävlingen, men är rädd att jag inte får då...
Om man söker på ridsportförbundets tävlingstermin står där att det är en Elit-tävling.

Vad krävs för att FÅ rida en "internationell" tävling förresten? Jag har ju ingen koll på detta alls känner jag :confused:
MVH

Sv: Norrköping Horse show elit eller internationell??

Tror att man måste vara uttagen av ridsportförbundet för att få rida internationella klasser,eller rättare sagt är ganska säker på det. Som ex till Falsterbo är det ju ett visst antal ryttare som blir uttagna att representera sverige. Kommer säkerligen funka likadant i Norrköping. Om det finns elit.klasser får du ju rida dom om du är kvalad:)vet dock inte hur många det kommer vara.

Liknande trådar

Gnägg Är helt enkelt lite nyfiken på om det är någon mer som ska till antingen norrköping horse show eller norrköping international horse...
Svar
6
· Visningar
708
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det blir ingen internationell hoppning under Norrköping International Horse Show 27-30 maj. Men den internationella...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) I många år har det arrangerats elittävlingar på Åby Ridklubb. I år satsar man ordentligt, när Norrköping International Horse...
Svar
0
· Visningar
661
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Nu kan du vinna biljetter till tävlingarna i hoppning och dressyr på Norrköping International Horse Show den 28-31 maj. Läs...
Svar
0
· Visningar
588
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka