Nordtravares fina barnsläde!

schelin_j

Trådstartare
Har fått ett par bilder som Nordtravare bett mig lägga upp här. Det är en barnsläde. Kuskinnan är 152 cm och hästen 155 cm 100 år gammal släde...

P1010685.jpg

P1010686.jpg

Sv: Nordtravares fina barnsläde!

Åh så söt! :love: Först läste jag dessutom att hästen var 100år, och då var det ju ännu häftigare! :angel:

Åhhh vill haa hela kittet selen, bjällrorna och släden...
Jätte fina grejer!!!

oh vilken underbar släde! :love::love:Skulle passa perfekt till min lilla shettisdam ;)

Sån underbar släde! precis en sådan som jag och minisarna vill ha!!!! ursh såå avis jag blir... :o :cool:

Jättefint! :) Har en likadan släde fast vuxenstorlek hemma :) Och en väldig lik sele, dock över 50 år gammal, VÄL använd och nu mest dammig...

Verkligen såå gullig :love: men en annan skulle ha lite svårt att klämma ner sig i den förstårs :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 212
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 229
Senast: Oknytt
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 395
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv