Nordic western festival

Sv: Nordic western festival

Jag har anmält mig.

Jo det är en dyr office charge. och dyr uppstallning. Dessutom måste jag hyra box för hela helgen när jag bara är med första klassen!
Trist för de som inte får box, för jag kommer att stå kvar med häst hela helgen om jag nu måste hyra boxen hela helgen... Korkat upplägg! :mad:
Dessutom gör det att jag bara anmäler en häst, när jag kunnat ställa upp med flera, eftersom det är så dyrt....

Nä............

Jag och frugan skall ner och turista på 'Mallorca Western Festival' istället :)

Hug your horses!
/Mike

Sist jag lasta honom hoppa han ju över bommen. Som tur var tog ju Boj på sig de hela förra gången då de blev en extra stor taklucka i taket, men jag har inte riktigt råd att låta det hända igen. Försöker få tag i ett skitbilligt släp så jag kan träna honom på att inte göra det, så om du vet om nått säg till... Så tills vidare blir det inget tävlande..:cry: Sen är de ju lite problem med att hitta tävlingskläder som passar nu när man är lite tjockare än vanligt.. men sånt går ju alltid att ordna. Är bra sugen på att ta med Donna istället då hon ser fräsch ut för första gången på flera år. Men med tanke på att hon är dräktig så vågar jag inte. Så jag kommer sitta lipandes på läktaren.:cry:

Skit då....

Jag bor ju i vår lastbil annars hade ni ju kunnat låna den.... med eller utan chaffis...

Tävlingskläder går nog att lösa då jag har tagit hem diverse, bla halterkavajer i lite större stl också, om du inte är gigantisk om magen dvs....

I och med lastningproblemet så skiter jag i alltihop i år. Han blev ju rätt mycket riden i vintras och våras så han dör inte av att få vila ett bra tag nu. Ska ta tag i de hela nästa år, när jag inte är gravid längre.:smirk: Så nu blir jag hästskötare åt Maria och Jouice istället.

jag vill åka ner och titta... bara jag får med mig någon som vill följa med så ska jag nog ner...! Skulle vara så skoj! :)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka