Eftersom jag nydligen bytt stall, bara några dagar på nya stället, så undrar jag hur många det är som är helt nöjda med stallet ni har hästen i nu!
Känns som om det är extremt svårt att hitta rätt ibland. Syrran är inne på femte stallbytet innom ett och ett halv år nu och jag är rädd att jag kommer få byta snart jag också.
Är man för petig kanske. Jag tycker iof inte det. När man läser inlägg om hur andra har det så verkar det som om "alla" har just det jag och syrran letar efter är det så?
Vad är ni nöjda med/ missnöjda med? Vad skulle ni inte acceptera?
Är detta för mycket begärt?
* Hyffsat nära till stallet (hade 1,4 mil enkel resa innan och det var långt att åka varje gång)
* Trevlig stämning i stallet för mig OCH hästen.
* Hyffsade fodringstider och att hästarna kommer ut i tid på morgonen.
* Sen är det mitt "stora" krux nu. Jag vill ha täcke på kusen i hagen men inte i stallet över hela natten. Nu sätter dom inte på täcke utan man får låta dom stå inne hela natten med utetäcket. Min kille har problem med ryggen och måste ha täcke ute. Men får skav på bogarna trots bogskydd och så.
* trevliga hagar och några ridvägar är ju inte fel heller.
Nå, för mycket att begära kanske? Hur har ni?
Känns som om det är extremt svårt att hitta rätt ibland. Syrran är inne på femte stallbytet innom ett och ett halv år nu och jag är rädd att jag kommer få byta snart jag också.
Är man för petig kanske. Jag tycker iof inte det. När man läser inlägg om hur andra har det så verkar det som om "alla" har just det jag och syrran letar efter är det så?
Vad är ni nöjda med/ missnöjda med? Vad skulle ni inte acceptera?
Är detta för mycket begärt?
* Hyffsat nära till stallet (hade 1,4 mil enkel resa innan och det var långt att åka varje gång)
* Trevlig stämning i stallet för mig OCH hästen.
* Hyffsade fodringstider och att hästarna kommer ut i tid på morgonen.
* Sen är det mitt "stora" krux nu. Jag vill ha täcke på kusen i hagen men inte i stallet över hela natten. Nu sätter dom inte på täcke utan man får låta dom stå inne hela natten med utetäcket. Min kille har problem med ryggen och måste ha täcke ute. Men får skav på bogarna trots bogskydd och så.
* trevliga hagar och några ridvägar är ju inte fel heller.
Nå, för mycket att begära kanske? Hur har ni?