Nirvana, dagens fotomodell

Status
Stängd för vidare inlägg.

E-llen

Trådstartare
Såg just att mitt inlägg hamnat i lite fel forum :p
Fotade iaf min dam idag i solskenet och hon stod och blinkade länge emot solen precis som att hon aldrig sett den förut!
Kommentera gärna både häst och foto :)
23628308.jpg

23628196.jpg

23628400.jpg

23628452.jpg

23628849.jpg

Sv: Nirvana, dagens fotomodell

Har du inte redan gjort en sådan här tråd? Har för mig att jag redan svarat? :laugh:

Upptäckte det strax efter när jag letat runt lite:D
Så det finns alltså två trådar?

på gnägg, sidan 2 just nu, finns det en till exakt lika dan fast med fler svar. ;)
Var det du eller moderator som "flyttade" tråden? Bara moderator som kan göra det har jag för mig...

Det var jag som flyttade tråden eftersom jag inte tyckte att den var hopprelaterad och eftersom det finns en aktiv på Gnägg så låser jag denna.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 990
Senast: Görel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 441
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag kom på en sak när jag stod och borstade tänderna och har ingen att bolla det med precis just nu så jag bollar det med er. I vilken...
2
Svar
28
· Visningar
3 053
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar