Ninni W vann löp i USA

Sv: Ninni W vann löp i USA

Toppen Ninni!

Och Lisa B vann lopp på Chantilly igår med Tiberius Cesar! Vilka riders vi har här i Sverige; Fredde i Tyskland, PA i Polen och nu Ninni och Lisa.

:bow::bow::bow:

:banana::banana::banana::banana::banana:

Oj, Tack!!
Nu skall jag nanna kudde... klockan e nastan 5 har o vi kom precis tillbaka fran banan.... Frukosten stanger kl 9 sa maste fa nagra timmars somn innan jag skall upp igen. For hotell frukosten missar man ju inte i forsta taget!!!

Grattis Ninni!!! :bow: :bow: :bow:

Blir det tårta nu? :angel: ;)

Toppen Ninni!

Och Lisa B vann lopp på Chantilly igår med Tiberius Cesar! Vilka riders vi har här i Sverige; Fredde i Tyskland, PA i Polen och nu Ninni och Lisa.

QUOTE]

Grattis Ninni! :banana: Och ja, Lisas lopp var helhäftigt! :banana: Helt undebart att gå tillbaka till vinnarcirkeln med dem när folk ropar "Bravo" "Très bien" och liknande till Lisa hela vägen! *ryser* :D Typ ingen trodde det skulle hålla för det är ytterst sällan man vinner från front här, men han är seg och stark *puh* :crazy: den gamle gubben! ;) Synd han blev såld bara, kommer sakna honom! :(

Finns lite bilder från banan här

Ps. Camilla har använt för många smileys så jag måste radera hennes.. *morr* :p

Fick precis ett till SMS av Ninni, hon vann ett lopp till idag! Inget fegentrilopp men ändå!!!!
Grattis tjejen!!!! :bump::bump::banana::banana::bow::rofl:

OJOJ Ninni är på hugget att vinna nu. gratttis. :bump::banana::banana:

Heheh, definitivt tarta!!!
Det ar jag ju skyldig er, men har ju inte varit hemma nagon halg sedan Missil van forutom forra o da var vi ju alla lite upptagna....

Tack alla for erat stod!! :bow:

Supergrattis Ninni, såg bilden på UngGalopps hemsida och trodde först bara det var en bild från USA på en jockey som vann löp men sen när det stod under att det var du, man ba: "Wow, såg ut som värsta proffset!" :)

Ha det bra!

Ojoj, tack ALLA!
Iförd lånad utrustning paserade jag som Amerikans jockey... Coolt, Tack Kimman!!! *kramar om hårt*

Bildens orginalsamanhang:
http://www.meadowlandsracetrack.com/racingNewsDetail.asp?newsid=7407

Jag har fått filmen från Meadowlands, skall leverera den till kanal 75 i morgon så den kommer nog med i sändningen på torsdag... =) Ganska så njöjd med det loppet trotts att hästen hängde lite....

Återigen Tack alla för ert stöd!

Hallojs och grattis!!

Man blir ju riktigt imponerad av att det finns så duktiga amatörryttare. Du är verkligen värd detta.

//Lotta Andersson

riktigt superkul! GRATTIS!
Instämmer med dom andra, vilka super riders vi har här uppe! :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar