Nina fyller 13 år!!

S

Suuz

Vi firar, vi firar :bump: :banana: :love:

Världens finaste whippettant blir tonåring idag, jag har firat henne hela dagen :D Hon fick precis vilket godis hon ville i hundbutiken, och hon tog som vanligt grisöron... Som hon sedan gömde i hallonhäcken :rofl: Nina har alltid mycket hyss för sig, svansen går non stop och VARENDA morgon ska jag gå upp halv åtta - senast. Om jag inte vaknar kommer hon in tio i nio igen. Vem behöver väckarklocka lixom?

Grattis älskade Betina! :love:

Alltid när hon äter mat ska hon skälla på den först, passade på att filma idag (dagen till ära!)

Sv: Nina fyller 13 år!!

Guuud så söt!
Haha du får gratta hunden nina från en tvåbent nina :). Hoppas hon fick det helt underbart på sin stora dag som tonåring!

Men JISSES vilken söt whipp :rofl::love::love:
Hon känns bekant av någon anledning... Jag gillar verkligen hennes uttryck.

Nina tackar och bockar =) Hon är i särklass världens snällaste hund, och snabbheten har hon kvar trots åldern! Jag hoppas att hon blir MINST 30 år gammal! :love:

Grattis Nina, en jättesöt tjej! :banana: Chico här hemma undrar vad det vad för tant som skällde, så han hejade tillbaka ett grattis han också!

Javisst får du det =) Vi finns norr om stockholm, i Vallentuna :D Dock avskyr hon andra hundar just nu då hon blev biten i fredags :( och är numera en oerhört bortskämd konvalescent! PMa gärna =)

Hihi, jag låter som jag vet inte vad :angel: Jag diggar speciellt mitt sätt att uttala "skälla" :p Vi har mycket givande samtal Nina och jag, grannarna har inga problem att höra när jag kommer hem... För jag och hunden tjuter ikapp :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka