Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja, jag har inte tjafsat om vilken som är bäst, så det inte är mig ni syftar på, utgick från att båda är lika bra, men att jag rekomenderade canon mer eftersom att jag hört klagomål om nikon och att jag själv är så nöjd med min canon.
ja, ja jag är inte på forum för att bråka direkt om vad som är bäst
men man har ju rätt å säga sin åsikt utan att någon annan ska komma å överprestrera med siffror man ej behöver
och jag tycker fortfarande att canon är bäst, hehe
en kompis till mig funderar ju på å köpa ett system.. och hon har svårt å välja mellan nikon och canon, men hon börjar luta mer å canon(tro inte att jag smutskastar nikon) utan jag har sagt: vill du ha mer hjälp ifrån mig så ta en canon som jag redan förstår mig på. men du kan lika gärna ta en nikon så jag får testa dom mer ^^
och så hade hon pratat med en fotograf.. och han gillade canon bättre.. så ja.. vi får se vad det blir.. eller hur sofie?
Mycket, mycket ångestladdat måste jag säga
Men det lutar jut nu åt Canon för nästan alla mina kompisar har en Canon som de stor trivs med, vissa har haft Nikon men de tyckte att de fick ut mera av Canon. Så vem vet?
IT & mobiler
Jag ska köpa mig ny kamerahus och nytt teleobjektiv till mig själv i födelsedagspresent. Hur skulle ni tänka:
Befintligt kamerahus: typ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.