Rialavargen
Trådstartare
Canon Eos 80d. Har inte hunnit bekanta mig än så mycket. Börjat läsa instruktionsboken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt, du kommer bli nöjd! Min 70D är underbar!Canon Eos 80d. Har inte hunnit bekanta mig än så mycket. Börjat läsa instruktionsboken.
Den justerar skärpa i sökaren på samma sätt som glasögon. Dvs man ska teoretiskt sett kunna ställa in den för att passa sina ögon och kunna slippa glasögon. Enda gången jag använt den är av misstag och yttrar sig som oskärpa i sökaren.Läser nu instruktionsboken från pärm till pärm. Fastnade på en punkt, dioptriinställningen? Har aldrig stött på den inställningsratten tidigare eller att någon har pratat om den. Vad är det?
Ok, då låter jag den ratten vara. Tack snälla för svaret. Jag får så mycket hjälp härDen justerar skärpa i sökaren på samma sätt som glasögon. Dvs man ska teoretiskt sett kunna ställa in den för att passa sina ögon och kunna slippa glasögon. Enda gången jag använt den är av misstag och yttrar sig som oskärpa i sökaren.